sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Läksiäiset

Moi!
Aika lipuu ohi ihan järkyttävän nopeasti, mun lähtöön on enää vaan 8 päivää. Kahdeksan! Vastahan mä täyttelin hakemuspapereita ja odottelin maatietoja. Tekemistä riittää, pinssejä on vielä jonkun verran tekemättä, kaikkia tuliaisia ei ole hankittu ja vielä pitäisi allekirjoittaa muutamia papereita. Mutta uskon kuitenkin, että saan kaiken ajoissa valmiiksi :)

Eilen vieteltiin pienellä porukalla mun läksiäisiä, enkä vieläkään oikein osaa sisäistää, että joudun olemaan vuoden erossa kaikista ihanista ihmisistä.  Mutta kuitenkin, meillä oli tosi hauskaa ja tässä hieman kuvamateriaalia läksiäisistä.

Sain aivan ihania kortteja mun kavereilta, tässä niistä muutama <3     

 Pari päivää sitten postiluukkun saapui myös Ifolor-kuvakirja. Siinä on kuvia Suomen luonnosta, juhlapyhistä ja sitten mun perheestä ja harrastuksista yms. Se on tollanen A6-kokonen, joten sitä voi sitten hyvin kantaa laukussa mukana ja esitellä Suomea vaikkapa kaikille vastaantulijoille :D

2 kommenttia:

  1. oi ompas hyvä idea tommonen ifolor kirja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on, meille muistaakseni puhuttiin noista jossain koulutuksessa ni sieltä toi idea lähti :)

      Poista