maanantai 23. joulukuuta 2013

Busy Life and Christmas is coming!

Moikkelismoi!
Niin kuin otsikosta huomaa, mun elämä täällä on viime viikkoina ollut melko kiireistä. Siksi en ole tänne blogiinkaan ehtinyt kirjoittaa melkein kahteen viikkoon. Pahoittelut siitä!

Aloitetaanpas nyt sitten toissa viikonlopusta. Mun host vanhemmat Lane ja Francine lähtivät viikonlopuksi tapaamaan ystäviänsä Minnesotaan, joten mä menin sitten takaisin mun ensimmäiseen host perheeseen tuoksi viikonlopuksi. Meidän oli tarkoitus mennä laskettelukeskukseen laskeen sellaisilla isoilla tuubeilla, mutta se laskettelukeskus olikin suljettu, koska heillä ei vielä ollut tarpeeksi lunta. Mentiin sen sijasta sitten katsomaan Roller Derby kilpailua eli siis tälläistä naisten rullaluistelu joukkuepeliä ja oli kyllä hauska kokemus!

Sunnuntaina menin mun counselorin ja hänen miehensä kanssa lounalle läheseen kaupunkiin ja sen jälkeen mentiin elokuviin katsomaan Disney- elokuva Frozen. Tämän jälkeen palasinkin takaisin mun tokaan host perheeseen ja mun host vanhemmat tulivat takaisin Minnesodasta.

Viime viikolla mulla ei ollutkaan kuin vain kolme päivää koulua ja sitten alkoikin joululoma! Tiistaina mulle oli meidän koulun orkesteri konsertti ja keskiviikkoona mun host sisko Lauren tuli takaisin kotiin yliopistosta ja haettiin ja koristeltiin joulukuusi.
Meidän ylväs Churro-punakuono :D

Ja tältä se näytti koristelun jälkeen :)
Torstaina mentiin minä, mun host isä Lane ja mun host sisko Lauren katsomaan läheiseen kaupunkiin Salemiin niiden kaupingin taloa. Se on siis tosi suuri ja hienosti sisustettu rakennus. Pari kuoroa oli myös sattumalta laulamassa siellä joten saimme nauttia myös musiikkiesityksistä.
Kaupungin talo

Katto sisltäpäin
Perjantaina mun host veli Joel ja hänen tyttöystävänsä Paige tulivat jouluksi Washington D.C:stä ja minä ja mun host äiti Francine päätettiin sitten tehdä heille tervetulias päivällinen suomalaiseen tapaan. Tarkoitus oli tehdä hirvipataa, mutta koska me ei löydetty mistään hirveä, korvattiin se naudalla. Tehtiin myös perunamuusia ja rosollia. Tykkäsivät paljon kaikista ruoista, erityisesti tuosta rosollista. Illalla mentiin koko porukalla katsomaan Oregon Symphonyn joulukonserttia ja oli kyllä jouluinen ja hieno!
Host perhe suomalaisella aterialla

Hienot kuuset konserttitalon pihalla

Konsertissa
Lauantaina mentiin aamukahveille läheiseen kaupungin leipomoon ja sen jälkeen mentiin katsomaan sellaisia Fallscity putouksia. Illalla menin mun kaverin Marissan ja hänen perheensä kanssa katsomaan joulunäytelmää.
Leipomo



Host-perhe

Ja mie :)

Sunnuntaina lähedeettiin host-perheeen kanssa Portlandiin katsomaan Samurai taidenäyttelyä. Oli kyllä hieno ja mielnkiintoinen, kävimme myös hieman shoppailemassa ja ilallisella.



Täällä kaikki menee siis todella hyvin, tylsää hetkeä ei kyllä tule kun koko ajan löytyy tekemistä joka sormelle. Odotan innolla Joulua ja sitä miten erilainen se on Suomeen verrattuna. Luvassa on mm. esiintyminen Joulukirkossa, minä huilulla ja mun host isä Lane pianolla säestäen. 

Hyvää ja Rauhallista Joulua kaikille sinne Suomeen! <3

Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti