perjantai 23. elokuuta 2013

Cross country, my new love

Hei taas!
Oon nyt ollut täällä Dallasissa kaks viikkoa ja yhden päivän. Jotenkin tuntuu, että olisin ollut täällä jo kauemmin, en tiedä miksi. Mutta kaikki on sujunut hyvin, ihmiset on mukavia ja kaupunki on kiva.
Tiistaina aloitin siis cross countryn eli maastojuoksun. Meidän joukkueessa on noin 12 tyttö ja 15 poikaa. Treenataan joka arkipäivä 3 tuntia. Treeneissä  juostaan intervalleja, sprintteja, pitkää matkaa( esim. eilen 7 mailia eli 11,2 km) ja tehdään lihaskuntoa. Ekojen treenien jälkeen olin ihan poikki ja lihakset todella kipeinä. Nyt olen kuitenkin jo tottunut raskaisiin treeneihin ja lähden aina joka aamu innoissani harkkoihin. Meidän joukkue on aivan mahtava, kaikki tukee toisiaan ja aina tuntee itsensä tervetulleeksi. Torstaina mulla oli ensimmäinen kilpailu, jossa juostiin onneksi vain lyhyt matka, n. 3 km. Meni ihan hyvin, mutta parantamisen varaa on vielä :D



Pari kuvaa kilpailusta

Mun mahtavat joukkuekaverit, Hannah ja Catherine
Muuten tällä viikolla en ole tehnyt mitään erityistä, ollut kotona ja katsellut telkkaria ja viettänyt aikaa host siskojen kanssa. Alkuviikosta käytiin host siskojen kanssa Dallasin Frozen Yoghurt kahvilassa ja oli kyllä hyvää! :)
Eipä mulla muuta tällä kertaa, moikka!
Veera

1 kommentti:

  1. Melkoisen huima harjoitusmäärä. Jos tuota tahtia jatkatte koko vuoden...niin iskä joutunee treenaamaan kunnolla koko talven, jotta pysyy perässä...

    VastaaPoista