torstai 15. elokuuta 2013

My first week in Dallas

Moi!
Kuten otsikosta jo huomaa, olen nyt siis viikon asustellut täällä Atlantin toisella puolella, Oregonin Dallasissa. Aika on välillä menny ihan hirveän nopeasti, toisinaan taas hirveän hitaasti. Ollaan puuhailtu kaikkea kivaa host-perheen kanssa, pelattu lautapelejä&korttia, kierrelty kaupungissa, tavattu sukulaisia, käyty keilaamassa yms. Oon käyny myös juoksemassa nyt kolmena aamuna, ja nähny kaikkia kivoja eläimiä kuten peuran! Sää täällä on tosi vaihtelevaa, aamu saattaa olla tosi kylmä ja pilvinen , mutta sitten keskipäivällä jo 30 astetta ja aurinko paistaa. Pääasiassa kuitenkin on ollut sellasta 20-25 astetta ja puolipilvistä.

Kuvamateriaalia Dallasista

Keilaamassa
Käytiin myös Laurenin kanssa kattomassa mun tulevaa koulua, Dallas High Schoolia, ja näytti tosi kivalta paikalta. En malta odottaa, että koulu alkaa 4.syyskuuta!


Tiistaina olin mun ekassa Rotary-kokouksessa täällä Dallasissa ja tapasin paljon mukavia ihmisiä, esittelin itseni ja söin hyvää ruokaa. Mun counselor, eli ohjaaja oli tehny ihan mahtavia muffinsseja, joissa luki Welcome Lauren (joka palasi Suomesta n. viikko sitten), Welcome Veera ja Bye Emily( joka lähtee Ecuadoriin vaihtoon ensiviikolla). Samainen counselor oli ostanu mulle myös synntärilahjan, Oregon kirjan ja meidän koulun paidan :)
Kaikki on siis menny hyvin ja tykkään olla täällä! Huomenna lähdetään host-perheen kanssa Crater Lake kansallispuistoon ja yövytään mun host-isän äidillä.
Seuraavaan kertaan,
Veera

2 kommenttia:

  1. Onpa hienot muffinssit...ja sini-valkoisissa väreissä! Onkohan tuo sommitelma jo patentoitu...vai voitaisiinko kopsata idea mummosi seuraavaan leivontakirjaan ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin, ja enpä usko, että sommitelma on patentoitu, siitä vaan kopsaamaan :D

      Poista