maanantai 16. syyskuuta 2013

Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow

Heissan!
Nyt on tääs viikko hurahtanut ohitse. Tekemistä on riittänyt (välillä vähän liikaakin), mutta hauskaa on ollut. Koulussa on ollut kivaa, tykkään mun opettajista ja oppilaat on tosi sosiaalisia ja mukavia. Tunnit on kyllä kieltämättä ajoittain vähän puuduttavia kun asioita edetään niin hitaasti, oppilaat puhuvat opettajien päälle jne. Mutta ei se mitään, onneksi mulla on niin kivoja aineita, että aina löytyy jotain positiivista! :) Maanantaina mentiin läheiseen kaupunkiin Salemiin italialaiseen ravintolaan nimeltään Olive Garden syömään ja juhlistamaan mun host-siskon Victorian synttäreitä. Oli kyllä tosi hyvää ruokaa!
Mun suloinen host-sisko synttäripäivänä



Koulun jälkeen mulla on ollut cross country harkat. Treenit on mennyt koko ajan rankemmiksi ja mulla onki ollut vähän ongelmia mun nilkan kanssa. Se on kipeytyny tosi pahasti juostessa, mutta nyt tuntuu, että se alkaa vähitellen parantua. Keskiviikkona meillä oli kisat ja rata oli nimeltään Monster, koska se oli tosi haastava. Parasta aikaa ei todellakaan tullut, mutta maaliin päästiin! :D Lauantaina olisi ollut myös kisat, mutta kipeän nilkan takia päätin olla tällä kertaa osallistumatta. Meni kuitenkin kannustamaan mun joukkuetovereita ja valokuvailemaan.
Tällasia näkyi keskiviikon kisassa


Launtaina toimin valokuvaajana, tässä pari otosta kisasta

Kisan jälkeen poikettiin urheiluliikkeeseen ostamaan kenkiä parille meidän joukkuelaiselle. Catherine ja Marissa

Mun eka Jamba Juice! Siis todella hyvää, tuoreista hedelmistä paikanpäällä tehtyä smoothieta! :)
Täällä sää vaihtelee ihan laidasta laitaan, viime viikolla oli koko viikon noin 30-35 astetta ja pilvetön taivas, mutta tänään oli vain 19 astetta ja pilvistä. Toivon kuitenkin, että aurinkoiset ilmat jatkuu mahdollisimman pitkään, täällä kun tuota sadetta kuulemma riittää koko talven. Moikka!

Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti