maanantai 28. lokakuuta 2013

Bus Trip Part 3

Lauantai:
 Lauantaina ammupalan jälkeen lähdettiin sitten ajamaan noin tunnin ajomatkan päähän Santa Cruz nimiseen kaupunkiin. Sää oli aivan mahtava, lämmin ja aurinkoinen. Santa Cruzissa sitten vietettiin koko päivä sen kuuluisassa rannalla sijaitsevassa huvipuistossa. Rannekkeilla päästiin kaikkiin laitteisiin ja saatiin myös pari extra lippua, jolla päästiin kummituskujalle ja laaserradalle. Oli aivan täydellinen päivä! <3


Lili (Saksa) ja minä bussissa matkalla Santa Cruziin



Paulina ja Eve
Sunnuntai:
Sunnuntaina lähdettiin sitten matkustamaan takaisin pohjoiseen. Matkalle poikettiin Jelly Belly Factory:ssä, jossa siis valmistetaan Jelly Bean karkkeja.
Minä ja Océane <3 ( Ja tuo takana oleva taulu on siis tehty Jelly Beanseistä)


Jelly Beans!
Jelly Belly Factoryn jälkeen jatkettiin matkaa ja poikettiin lounaalla In and Out Burgerissa. Sen jälkeen ajettiin noin 3 ja puoli tuntia seuraavaan majoituspaikkaamme Ashlandiin. Majoittumisen jälkeen mentiin koko porukan kanssa pizzalle ja sen jälkeen katsomaan Shakespearen näytelmä My Fair Lady. Oli kyllä hieno näytelmä ja kolme tuntia se kestikin!
Matkalla Ashlandiin
Muita kuvia Ashlandista ei valitettavasti ole, ei vain yksinkertaisesti ollut aikaa kuvailla kun oltiin koko ajan menossa...:(

Maanantai:

Maanantaina lähdettiin sitten ajamaan takaisin kotiin. Ajoimme ensin n. 3 tuntia kunnes pysädyimme Crater Lakelle. Olin siis jo ennestään käynyt tuolla Crater Lakella host perheeni kanssa, mutta ihan yhtä hieno se oli vieläkin! Ja näimme jopa vähän luntakin! :) Lounaan jälkeen jatkoimme matkaa. Ajoimme  n. 4 tuntia kunnes tuli minun pysäkkini ja olihan se haikeaa sanoa hyvästit kaikille noin upean viikon jälkeen. Oli kyllä ehdottomasti paras matka minkä olen tähän asti tehnyt ja aivan parhaassa seurassa! :)



Marie (Itävalta), minä, Mimi ( Thaimaa)


Tulomatkalle meille tuli vähän tylsää, joten päätimme hieman ehostaa poikia. Tähän kuvaan onkin hyvä lopettaa :D
PS. Suuri kiitos Océanelle, joka antoi mun käyttää monia sen kuvia mun postauksissa :) <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti