maanantai 4. marraskuuta 2013

Halloween!!!

Moikkeliskoikkelis!
Viime viikon torstainahan oli siis halloween. Kuten suurin osa varmasti tietää, täällä USA:ssa halloween on iso juttu, talot koristellaan hienosti ja kaikennäköistä pelottavaa ohjelmaa löytyy monesta paikasta. Mun kohalla halloween alkoi tiistaina, kun mentiin meidän koulun Interact klubin kanssa Trick or treating for cans. Interact club on siis klubi, joka tapaa kerran viikossa kouluajalla ja me tehdään kaikennäköisiä aktiviteetteja yhteisön hyväksi. Tällä kertaa mentiin siis trick or treating for cans eli ovelta ovelle naamiaisasussa ja kysyttiin olisiko heillä lahjoittaa pilaantumattomia ruokia. Saatiinkin ihan kunnon saalis ja nämä ruoat sitten lahjoitetaan köyhille perheille Kiitospäivänä.

Keskiviikkona mentiin minä, mun counselor ja hänen miehensä, Clothilde ja Armida Haunted houseen, eli kummitustaloon läheiseen kaupunkiin Salemiin. Käytiin myös illallisella tosi hyvässä paikassa nimeltään Red Robins. Itse kummitustalo oli kyllä aivan mahtava, mutta ei ihan niin pelottava kuin odotin :D

Clothilde ja Keksipirtelö

Kana-ananas burger. Nami!

Torstaina oli sitten se itse halloween. Menin suoraan koulusta Clothildelle ja meikattiin ja puettiin itsemme siellä minä, Armida ja Clothilde. Lähdettiin sitten trick-or-treating kierrokselle minä ja Clothilde, Armida ei valitettavasti tullut, koska lähti kaverinsa Halloween bileisiin. Trick-or-treat tarkoittaa siis sitä, että mennään ovelta ovelle ja sanotaan trick or treat( karkki tai kepponen) ja sitten talon asukkaat joko antavat sulle karkkia tai teet niille kepposen. Minä ja Clothilde ei onneksi jouduttu tekemään yhtään kepposta ja iso kassihan sitä karkkia tuli. Mun leppareita oli ehdottomasti Reese's Peanut butter cups! <3
Minä hieman pelottavana :D
Clothilde

Armida, Clothilde, minä

Illan saalis!

Perjantaina meilllä oli vapaapäivä koulusta jonkun opettajien koulutusjutun takia. Aamulla meillä oli koulun Interact klubin kanssa Tien siivoaminen, jossa siis kerättiin roskia valtatien reunoilta. Sen jälkeen lähdin Armidan, Clothilden ja Mollyn kanssa läheiseen kaupunkiin Salemiin shoppailemaan. Ihan hirveästi ei tultu osteltua, mutta mukava päivä oli :)
Clothilde, Armida, Molly, minä
Lauantaina lähdin Clothilden ja hänen host-vanhempien kanssa Oregonin korkeimmalle vuorelle Mount Hoodille. Sää oli tosi pilvinen, joten ei itse asiassa nähty itse vuorta kunnolla, mutta hieno paikka se oli silti. Syötiin lounasta Timberline kartanolla ja sen jälkeen katseltiin maisemia. Oli tosi mukavaa nähdä taas lunta, tuli jotenkin hirveän kotoinen olo :D Kotiintulomatkalla poikettiin vielä yhdessä ostoskeskuksessa hieman shoppailemassa. Taas okein mahtava päivä!
Mun ensimmäine Dutch Bros kahvi! Tämä on siis tosi suosittu juttu täällä, tosi monet käy joka aamu ostamassa jonkunlaisen kahvin kouluun. Itse otin tuplasuklaa cafe mocha. Tosi hyvää oli! :)

Eikö näytäkin vähän Suomelta?



Kartano


Tästä näkee kuinka korkealla oltiin, kun puut koskettaa pilviä... ja ei oltu kuin puolessa välissä vuorta :D
Minä ja Clothilde lumisateessa
Sunnuntaina menin aamulla normaalisti kirkkoon ja kirkon jälkeen katsoin vähän aikaa telkkaria mun host mumin ja host siskon kanssa. Sitten yks mun kaveri soitti, että haluunko tulla kattomaan niille leffaa. lähin sitten kattomaan leffaa niille ja leffan jälkeen mentiin nuorten iltaan. Kaiken kaikkiaan tosi mahtava viikonloppu! :)

Elizabeth ja Yaya
Seuraavaan kertaan, moikka! :)
Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti