torstai 24. lokakuuta 2013

Bus Trip Part 2 (San Francisco)

Torstai:

Taas yhtä hyvän hotelli aamupalan jälkeen lähdettiin ajamaan kohti San Franciscoa. Ensimmäinen pysäkki olikin Golden Gate silta ja olihan se hieno!
Minä ja Louise bussissa

Minsuk (Etelä-Korea), Marie (Itävalta), minä, Adriana (Peru), Anna (Itävalta)

Lorenzo (Brasilia)
Minä ja Juho

Minä ja mun ihan paras saksalais ystävä Lili
Louise (Ranska), Eve (Thaimaa)
Louise, Adriana, minä
Golden Gate sillan jälkeen mentiin valokuvaamaan rannalle ja sen jälkeen läheiseen puistoon syömään lounasta.

Lounaalla
Lounaan jälkeen lähdettiin pienelle risteilylle San Francisco Baylle. Oli tosi tuulista, mutta hienoja maisemia. Nähtiin myös paljon merileijonia!
Golden Gate Bridge again :D

Alcatraz vankilasaari, jonka toiminta kuitenkin lopetettiin v.1963

Tämän jälkeen meillä oli pari tuntia vapaata aikaa kierrellä rantakaupoissa ja syödä päivällistä. Illalla hotellille.

Perjantai:

Hotelliaamupalan jälkeen lähdettiin San Franciscon keskustaan. Ensimmäisenä vuorossa oli cable cars, eli kaapeli autot jos niitä voi tolla nimellä kutsua :D Ajettiin niillä Keskustan halki kauppakeskukseen. Siellä meillä oli pari tuntia aikaa shoppailla ja kyllähän sitä tuli joitain vaatteita ostettua. Vaatteet oli kuitenkin kalliimpia kuin Oregonissa, joten ihan hirveästi ei tultu osteltua.

Kauppakeskus
Shoppailun jälkeen lähdettiin lounaalla ranskalaiseen ravintolaan pienellä porukalla. Mun ranskalais ystävät oli niin innoissaan kun saivat taas oikeeta ranskalaista ruokaa, että se oli oikeastaan huvittavaa! Lounaan jälkeen lähdettiin kävelemään China towniin.

Chinatownin jälkeen lähdettiin kävelemään San Francisco Aquariumille. Matkalle tuli nappailtua myös vähän kuvia ja käytiin myös isossa suklaa kaupassa. Akvaario oli upea, paljon erilaisia mereneläviä ja joitain niistä sai jopa koskea! Akvaarion jälkeen mentiin päivälliselle meksikolaiseen ravintolaan ja tämän jälkeen bussilla takaisin hotellille.

Eve akvaariossa :D

Minä koskettamassa meritähteä

Meksikolaisessa ravintolassa oli aika huikean värisiä nachoja! :D
Seuraavassa postauksessa sitten lisää Kaliforniaa! :)